6/3 - uppdatering

Det var hemskt vad langesen jag skrev sist.
En uppdatering av mitt liv:
- Jag har fortfarande inte hittat nagot arbete har i Italien
- Jag gar trots allt i tva skolor och hoppas pa att snart bli annu battre pa italienska.
- Jag far vakna varje morgon tillsammans med min karlek
- Jag har lamnat in min kamera pa lagning
- Om 12 dagar aker jag, Alessio och nagra andra till Amsterdam
- I april lamnar jag italien for ett par manader, for att jobba hemma i sommar
- Den 22a april lamnar jag ater igen Gotland for en familjeresa pa Mallis
- Sommaren ska jag spendera med alla mina saknande manniskor
- Jag haller tummarna for att Ale kan komma med mig i sommar
- I Augusti aker jag tillbaka hit i Italien for att jobba under hogsàsongen med Alesio och hans familj i vingardarna
 
Och vad vi hittar pa efter det, ja det far vi se :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0