5/2 - lite om min dag

Igar var min 20-arsdag. Var i skolan pa formiddagen och gjorde ett prov for att se om jag kan ga vidare till niva 2. Provet var latt och nar jag var fardig gick jag pa stan medans jag vantade pa taget till Genova. Sen gick jag till donken for att ata lunch. Inne pa donken markte jag att det var en stor grupp ungdomar som tittade pa mig, vilket var lite obehagligt. Det slutade med att de sjong for mig och vi umgicks fram till mitt tag gick!

I genova traffade jag ale och hans kompis och hans flickvan, som ocksa ska med till Amsterdam! De var hur gulliga som helst, och jag tror att det blir fantastiskt kul att aka med dem :D Vi gick runt pa stan, fikade och lite annat kul.

Pa kvallen nar vi kom hem akte vi till Alessandria och traffade Mattia och gick till ett sjukt mysigt stalle dar vi rokte vattenpipa och drack te! Mattia larde mig gora rokringar, sa nu ar jag en erfarenhet rikare! Efterat traffade vi nagra andra av vara kompisar och klockan 1 gick vi for att bowla. Det var sjukt kul!! Jag kom 2a, med bara 5 poang mindre an Ale ^^

Det var en bra fodelsedag :) Och idag ska jag traffa ganget i Ricaldone och festa :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

gudars va mysigt allt är för dig! Men hur är de med aupair jobbet... var det inte 9 mån??? annars går allt ju som smort för dig =) jobbar du någe? KRAM

2011-02-05 @ 14:54:43
Postat av: emma

å, du kan göra rökringar, awesome!! jag längtar tills du kan lära mig! hehe :)

2011-02-05 @ 15:41:28
Postat av: mummo

Hej lilla gumman! Du har ett härligt liv, må jag säga.Det gläder mig stort.Men AJABAJA för det där med rökringarna, det kunde ju jag ha lärt dig,ifall det vore nåt matnyttigt, för jag var en klippa på det när det begav sig.

Puss o kram från mummo, muffa hälsar oxå.

2011-02-07 @ 18:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0