26/9 - There's no sunshine when she's gone

•Jag sitter här och pustar ut efter en heldag med Monica på stan. Det var marknad i Alessandra, så det var otroligt mycket folk överallt. Även idag innebar det en del shopping för min del. Köpte handgjorda öronhängen, ännu en navel piercing och sen god mat.
•Jag sitter och ritar och skissar för att rensa tankarna lite och varva ner. Tänkte först kanske lägga upp en bild, men jag har inte orken till det. Men kanske en annan dag!
•Snart ska jag och familjen åka och äta pizza! MUMS! Maten här i italien är helt gudomlig, men även alla dessa viner är utsökta.
•Igår besökte jag och Monica den japanska restaurangen, skoja inte hur jävla gott det var! Vi åt vid buffén som kom inrullandes på rullband. Jag tror jag aldrig har ätit så mycket under hela mitt liv.
Här kommer en favorit tillägnad till min älskade Frida,
men även till de bästa vännerna som finns där ute i världen.
Saknaden är stor
(och hjärtat har en speciell tanke till dig, Emma. Du vet nog vad jag menar:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0