23/9 - new arrivals

För första gången på ÅR har jag pengar så att jag kan unna mig massor av shopping! Jag är så underbart glad och det här måste dokumenteras. Jag känner mig rik, så rik!
Allt smink har jag fått av Vanessa, som fick det av sin kompis för att hon stängde sin affär. Jag gillar! Så nu slipper jag lägga pengar på det :)
Så jag har köpt: piercing smycken, en väska (från underbara affären Motvi), två linnen, mjukisbyxor, tre klänningar, en kofta och blåa machester byxor.
Min favorit är de snygga jeansen från Zara som jag hittade idag. Stuprör, machester, klarblå, LOVE IT.


Kommentarer
Postat av: Moster

plocka ti mig oxå ^^ :p hehee....smink å smycken asså... hehehee....

2010-09-24 @ 19:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0