7/10 - is this what they call happiness?

Jag sitter och kollar på flyg hem i jul. Jag har hittat en tur och retur resa för totalt 1035 kronor! Det är den 17e - 6e januari. Det blir inte så att jag firar nyår här tror jag, kanske blir det något i Norge? Who knows!!

Jag har även pratat med fina Adine. Och det kanske blir så att hon kommer och hälsar på mig under hennes höstlov! Jag håller mina tummar! Jag är så sjukt glad!!!

Och förresten, jag har bestämt mig för att inte göra piercingarna. Jag är allt för rädd nu när jag läst all information om läkningstider och hur det går till. Jag fick rysningar i kroppen. Så det blir att avstå ifrån det, även om jag tycker att det är fint och gulligt. Men aja, nu kan jag lägga destu mer pengar på den större tatuering! WEEI!

Ajuste, det är den 7e idag, vilket innebär 1 månad här i Italien!! nu är det 8 förhoppningsvis lika underbara månader kvar! Snälla, låt tiden inte gå allt för fort..!

Kommentarer
Postat av: Della

ååå, hoppas hoppas vi ses i jul!!!! Fin tanke på de dära me att inte pierca dig ^^ KRAAAAMI massor!!!

2010-10-07 @ 20:24:24
Postat av: Adine

JAA :D Det blir awesome! Så fort du får klartecken av värdfamiljen så bokar jag! <3

2010-10-07 @ 22:30:21
Postat av: emma

Ja men du, kom till norge och fira!! (om det inte blir så att vi är hemms förstås..) Men fira tillsammans någonstans iaf?! :D Snyggt med de där piercingarna, jag vill fortfarande ha en i nacken också, kan vi inte fixa samtidigt nån gång?! ^^

2010-10-10 @ 14:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0