7/11 - piercing

Jag har piercat mig!! YES!
Jag gjorde den igår, och jag känner mig väldigt väldigt nöjd! Nu hoppas jag bara på att den ska läka utan några större problem. Men det är lite jobb, fast det är lätt värt det!

och helgen har tillbringats i Ricaldone, surprise surprise! I fredags gjorde vi inget speciellt, ganska skönt faktiskt. Igår hängde vi med Ales kompisar i Acqui under dagen och på kvällen var vi i Ricaldone med hela Rica-gänget för att fira Marco som fyller 20 år idag. Det var riktigt skoj!!

Förresten, idag har jag varit i Italien i 2 månader! tiden går fort :D
Nä nu ska jag ladda upp bilder på facebook, vårda min piercing och sen lägga mig och dö lite grann..! Sooooovaaaaa

Kommentarer
Postat av: Mosta <3 Florris

AWSOME!!!!! <3<3

2010-11-07 @ 23:11:23
Postat av: R

Jag vill se bild av flygplanslampan!! Och skicka ett mejl till mig nu tycker jag :) Lovs lovs

2010-11-08 @ 10:33:24
URL: http://ragzill.blogg.se/
Postat av: Victoria "Mammi" Jonsson

Fin du är då =) Italien i redan 2 månader...på sätt o vis känns det som att du nyss åkte o åter igen känns det som du varit borta längre ändå....:/ konstigt det där..

Nåja saknaden är stor här hemma o nästan dagligen nämner de små trollen ditt namn...<3

men vips så är du tillbaka, bara en månad kvar... love U <3/ Mammi

2010-11-08 @ 21:35:40
Postat av: Victoria "Mammi" Jonsson

Fin du är då =) Italien i redan 2 månader...på sätt o vis känns det som att du nyss åkte o åter igen känns det som du varit borta längre ändå....:/ konstigt det där..

Nåja saknaden är stor här hemma o nästan dagligen nämner de små trollen ditt namn...<3

men vips så är du tillbaka, bara en månad kvar... love U <3/ Mammi

2010-11-08 @ 21:37:16
Postat av: Victoria "Mammi" Jonsson

2010-11-08 @ 21:39:01
Postat av: Victoria "Mammi" Jonsson

urk vilken konstig data o jäkla skit-uppkoppling... sorry för alla upprepanden o inte går det o få bort heller...:(

2010-11-08 @ 21:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0