8/3 - i en värld full av liv

Det är skola igen. Solen skiner och jag känner mig upprymd, faktiskt. kanske är det för att jag unnat mig två koppar kaffe och en chokladboll i Kaffis idag, eller för att jag får komma ut bland människor igen. Glad är jag i alla fall över att vara i skolan igen!

Jag har dessutom börjat i drunkna i längtan efter min twilight värld! Kanske för att det snart är exakt ett år sedan jag fick min första kallelse. Jag har gått runt i biblioteket idag och smygläst i alla böckerna. Såg första filmen igår och blev lycklig av nostalgi. Det var ju trots allt en lång och lycklig period i mitt liv när det bara var jag och böckerna!


Kommentarer
Postat av: ragnhild

ah jagborjade oxa tanka pa twilight haromdagen! Ska vi ha en twilight dag nar jag kommer hem? :) Saknar dig min fina van sedan snart 12 ar <3

2010-03-08 @ 20:28:24
Postat av: Lorentina

Ja det tycker jag absolut att vi ska ha! Jag saknar dig med, finis <3

2010-03-08 @ 23:08:30
URL: http://lorentinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0