29/3 - överväldigad

Mina ögon svider av svullnaden och mina kinder är blossande röda. En sån här stark känsla som jag upplevt av den här boken är väldigt sällsynt. Jag kände att jag hade förlorat en betydelsefull vän när karaktären i boken försvann. Men hon kom tillbaka, och det är därför jag älskar att läsa. Jag älskar drivkraften som får mig att bli överväldigad av en värld som innan var främmande men nu välkänd. Jag älskar att jag får möjligheten att lämna min vardag och ge mig ut i nya världar och personer som jag får bekanta mig i, och till och med älska. Böcker blir för mig något levande och på något sätt gör mig rikare på erfarenheter.



Kommentarer
Postat av: jorunn

ah, du har upptackt bockernas varld! :) bast bast bast!!! :) :)

2010-03-29 @ 22:42:21
Postat av: frida

Ni har för lite frida ikring er!!!!!!!!!!! Hej:D

2010-03-30 @ 11:40:25
Postat av: emma

hihi, jag tror också att det är bristen på frida som får en att läsa!! xD

2010-03-30 @ 12:58:47
Postat av: Lorentina

haha, det var längesedan jag upptäckte den dock! ^^ Men Frida, du fattar inte hur jävla underbart jag tycker att det ska bli att träffa dig igen!!!! <3

2010-03-30 @ 21:05:24
URL: http://lorentinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0