25/3 - genom mina ögon

Jag läser en underbart spännande bok, så spännande att jag läste den till 02.30 imorse. Skälen till att jag skulle fortsätta att läsa den var många fler än de argument för att jag skulle sluta. Egentligen slutade jag bara på grund av ett skäl, och det är rädsla. Jag ville inte passera det hemska och djävulska klockslaget, 03.00. Det skrämmer skiten ur mig, och därför var jag tvungen att somna kvickt innan klocklan slog det.. (rysningar i kroppen)

Boken jag läser är Stephenie Myers bok The host, eller som på svenska Genom dina ögon. Sjukt bra och sjukt älskvärd. Ne-ej, nu klarar jag mig inte mycket längre! Nu ska jag lägga mig i mitt hav av kuddar och drömma mig in i en värld jag inte vill lämna på länge!

Kommentarer
Postat av: emma

jag vill också läsa en sån där jääääättebra bok som man bara kan läsa hur länge som helst!

2010-03-27 @ 18:36:52
URL: http://emsavemsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0