12/1 - let go, let flow

Det har varit en bra dag idag. Jag har hållit humöret uppe, tagit ansvar och gjort mitt bästa i skolan. Vad mer kan man begära?

Jag var även väldigt stolt över mig själv när jag tittade igenom kurskriterierna för en ny kurs, då jag inte låste fast vid måstet av att få MVG på kursen (som jag annars brukar göra och ibland bli besviken). Samma var när jag fick reda på mitt betyg i Religionskunskapen (som inte var MVG). Jag bara ryckte på axlarna och tänkte "jag gjorde mitt bästa!". Jag är i alla fall att jag kan ta lätt på sånt nu, en sak mindre att älta! Bättre att inte oroa sig för framtiden, när man har möjligheten att vara glad nu :)

Idag ringde jag till företaget J-J-MIX och bokade in vår klass. Nu har vi hittat musikanläggning, elverk, vagnansvariga och musik på 12000 kr! Det är så skönt att det löste sig för oss, till ett schysst pris :) En av deras anställda var DJ på mammas fest i lördags, så det var tur att man träffade på honom!

Jag ser på Svenska Hollywoodfruar nu för första gången och jag älskar det! Haha!
"Utan läppstift känner jag mig bar, exposed, rädd och nervös" - Maria Montazami

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0