3/1 - lov utan måsten



Beställde en ny mobil idag! Får den förhoppningsvis på torsdag :)

Jag börjar få ångest över att lovet snart är slut. Lovet har varit fartfyllt med många aktiviteter varje dag. Mest har man varit med sina bästa vänner. Det är härligt att gänget har varit samlat igen, i alla fall några veckor. Nu åker dom igen och det känns ofattbart. Jag kan inte riktigt förstå att jag inte kan smsa dom imorgon som vanligt och att jag inte kommer att träffa dom på 5 månader. Usch.

Men nu ska jag fortsätta njuta av mitt lov och sakna mina 3 bästa vänner som åker tillbaka till aupair-livet igen.

<3

Kommentarer
Postat av: emma

när de där 5 månaderna väl är förbi så kommer det kännas som om det gått fort :) och det kommer bli bra att börja skolan igen också tror jag! :)

2010-01-06 @ 14:32:30
URL: http://emsavemsa.blogg.se/
Postat av: Frida

saknar dig som tusan lorrkorr. Vi ses snart igen vet du:D puss!!

2010-01-07 @ 09:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0