19/1 - A yellow lemon

Jag är vinterdeprimerad. Höst- och vinterdepression ligger i släkten. De säger att jag borde skaffa mig en lampa som sätter igång av en timer på morgonen och som blir ljusare och ljusare ju längre tid den har lyst. Jag behöver ljus, och de rekommenderar att man tänder alla lampor man har och eventuellt sätta i flera. Jag behöver ljus!

Jag ska få en ny namnskylt på Mc Donalds, efter att min chef hade hört ett "rykte" att ingen kallade mig för Lorentina, utan för Lorren. Så det är bara att inse faktum! Det finns ingen chans i världen att jag blir av med det namnet!

Min mobil har fortfarande inte kommit. Får jag lov att hata cdon för det? JOOOOOO!!!! Det var min längtan, min glädje. En tillfredsställelse att se fram emot i allt det deppiga. Och så dröjer dom, tänjer på mina gränser och låter mig lida som ett påkört rådjur...

Okej, så farligt är det inte riktigt! Men jag vill bota min uttråkning, och det kan min cookie göra!

Kommentarer
Postat av: Frida

stackars dig lorren, men du vet vad man säger, titta på ljusa färger, ut och gå, och ät tonvis med apelsin så löser sig allt:D jag älskar di<3

2010-01-19 @ 21:14:09
Postat av: Lorentina

Åh det ska jag göra! Tack, jag älskar dig superduper mycket, <3

2010-01-19 @ 22:26:53
URL: http://lorentinaa.blogg.se/
Postat av: emma

jag ska nog också prova att tända massa lampor, vinterdeprissioner är fruktansvärda!

2010-01-20 @ 08:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0