22/2 - suddenly I see

Igår kväll satte sig hela familjen framför tv:n med varsin mugg med te och började se på Ally Mcbeal. Jag och mamma såg det när jag var liten, och redan då tyckte jag att det var kul, det jag minns i alla fall. Och nu börjar vi om på nytt, och jag älskar det! Ett älskvärt program, verkligen. BÖRJA SE DET!!

Nu sitter jag i skolan. Jag har gjort upp en ekonomiplan och känner mig lättad. Det löser sig med allt. Nu vet jag i alla fall det, så det är bara att sätta igång att planera och genomföra mina planer. (det är då allt vad som rör sig med studenten, Åre-resan, tatuering mm)

Senare projekt får jag ta till sommaren, nu ska jag fokusera på det här och att mitt huvud inte sprängs!



Snygga stilikonen Twiggy.
Avguda.

Kommentarer
Postat av: emma

jaa, twiggy är cool!! och jag vill komma hem till dig någon dag och titta på ally mcbeal! ^^

2010-02-23 @ 15:14:30
URL: http://emsavemsa.blogg.se/
Postat av: Lorentina

Ja det MÅSTE du!! :D

2010-02-24 @ 18:12:03
URL: http://lorentinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0