6/9 - Lyckan återvänder snart igen

Tårar rullade på våra kinder idag
Idag och alla andra dar då vi måste ta avsked
Idag och alla andra dar då vi står med havet mellan oss
De salta tårarna svider i den saknad vi känner
En saknad av närhet, dialoger och unik kärlek

Kan tårar föra oss samman?
Saknaden gror rötter i själarnas botten
men kärleken utvecklas till det vackraste
Så idag och alla andra dar är vi lyckliga
För vi vet vad kärlek är för oss




 

Simon åkte idag. Vi har haft en glad, avslappnad helg med mycket skratt och lyckliga stunder. Vi har varit med hans kompisar, hans familj och med min familj. Vi blev bjudna på middag i husvagnen av mamma och pappa för att fira våran förlovning. Det var mysigt.


Jag älskar helgerna då han kommer hem igen, för då växer lyckan större än någonsin. Tårarna kan vi inte rå för när det slutligen är dags för honom att fara bort i två veckor. Men nu är det snart bara 10 dagar kvar. Då återvänder Lyckan hem igen.



Jag pratade med Jorunn idag på skype! GLAD!
Men ingen annan var inne.. Jag börjar långsamt förstå att de faktiskt är borta, i andra länder, långt bort.. Det skrämmer mig. Jag känner hur paniken börjar ta plats som ett tyst skrik inom mig. Obehagligt. Jag saknar dem.

Kommentarer
Postat av: Fiiva

Blir glad av din blogg lorr:D och var inte rädd det är inte läskigt här:P

2009-09-06 @ 23:01:31
URL: http://fiiva.blogg.se/
Postat av: lorentina

hehe :P Jag tycker det mest är skrämmande för att jag inte längre kan springa bort till någon av er som förut..

2009-09-07 @ 07:51:59
Postat av: e

jag förstår dej, det skrämmer mig väldigt mycket också att de är så långt bort! däremot så tycker jag att om du är ledig i helgen (utan simon alltså ;) ) så tycker jag att vi ska hitta på något :D

2009-09-07 @ 14:11:16
Postat av: Lorri

Ja det tycker jag med! Kan vi inte bara vara hemma hos någon, baka något gott och se på härliga filmer och snacka? Jag saknar det skitmycket!!

2009-09-07 @ 14:40:50
Postat av: e

ja, det tycker jag verkligen att vi ska! :) <3

2009-09-07 @ 17:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0