16/9 - Rosenbad

Mår bra idag :) Det har varit en bra dag, mer än bra!

Idag började jag klockan 12 med projektarbete som vår enda lektion. Vilket går jättebra och vi har kommit igång bra tycker jag. Jag tror att detta kommer att vara något som jag och Emma kommer att ha skoj med. Våra möten kommer att vara något att se fram emot, eller hur Emma ;) Vår plan är att ha en betjänt som gör jobbet åt oss, så att vi kan fika och ha kul (vilket de råder en att inte göra)! Nämen, det känns bra att vara med Emma, för hon är en person som jag litar på, hon är ambitiös och världens skönaste medarbetare!

Så idag fick jag sovmorgon. Typ. Simon ringde nämligen kl 5 imorse och jag blev så himla lycklig. "Jag älskar dig" var det första jag hörde. Som jag har längtat efter den rösten. Äntligen kom han hem ifrån fältet. Äntligen! Och ikväll ska jag få prata längre med honom, dagens höjdpunkt!

Sen har jag ringt runt idag, och resultatet blev en arbetsintervju på fredag kl 14.30 på resursteamet! Jag kommer att få välja vad jag vill jobba med; äldreboende, omsorgen, hemtjänst och något mer tror jag. Jag skulle jättegärna vilja testa på allt. Det lät väldigt lovande enligt kvinnan jag pratade, så jag längtar. Och hon sa att jag hade ett himla vackert namn! UNDERBART!

Kvällen ser ut såhär: Te, mamma och idol! Pappa och alex är borta ikväll. Pappa åkte upp till sthlm imorse för att montera kök hos brottaren Martin Lidberg och let's dance tjejen Cissi (!!!) Och sen har han gjort luckor till Paolo Robertos badrum. Han hade sett sin kompis Martins skåpluckor, och ville ha likadana av papi ^^ Jag är stolt över honom som reser ut i världen och snickrar/monterar åt rika och kända personer. He's the man.

Men nu ska jag göra i ordning en stor mugg med chai, för jag glömde termosen med teet hemma ifrån skolan idag!

Kommentarer
Postat av: e

vi kommer ha kul med projektet! :D jag vill också ha jobb, tror du de behöver fler där du sökte? :D

2009-09-17 @ 13:43:02
Postat av: lorr

ja det tror jag! absolut! :)

2009-09-17 @ 20:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0