29/9 - Skattkamare fylld med överraskningar

En kanon start på min vecka! Har presterat mitt yttersta på mina två uppsatser och de blev jättebra! Supernöjd är jag!

Jag har även träffat på Anna och Emma lite i skola, vilket gör mig otroligt glad :)

Imorgon är jag egentligen ledig, men har bokat dubbla körlektioner kl 9.30. Seg tid, men kul är det trots allt! Skall boka fler lektioner efter vad min körlärare tycker. Förhoppningsvis så blir det inte så många till. Jag har även läst massor teori idag, plus i kanten på mig! Jag vill ha körkort nuuuuu.

Skall även lämna in ett personligt brev till Mc Donalds imorgon. Lika bra att satsa mycket. Ringde till Resurs Teamet tidigare idag och pratade med tjejen jag blev intervjuad av. Hon sa att jag skulle ringa på måndag igen, för då har förhoppningsvis hennes chefer också kollat på mig. Nu gäller det att bara hålla tummarna för att de behöver någon i Roma och i Klinte där jag sökte! Annars är Mc Donalds ett ganska skönt alternativ, så jag hoppas på det med :P

Funderar på om jag skall stanna kvar i stan efter mina körlektionen och sätta mig och mysa på ett café eller biblioteket. Kanske grubbla över livet och dra i rötterna för att väcka upp lyckan lite. Jag kan ta med mig en stor termos med kaffe och lite pengar till en bulle. Kameran ska givetvis följa med! En dag som ska ha fokus på mig! Det är viktigt. Man förändras alltid, och det krävs att man är medveten om det och lär känna det nya i en. Så det blir en liten refresch för mig själv! Man vet aldrig vad man hittar för nya egenskaper och intressen.


På torsdag är det sävefest, och jag är väldigt sugen. Men jag väntar hellre till första trea-festen!

På fredag kanske Adine skall komma hem till mig och Alex! Hoppas det, vore jättemysigt :)<3 Saknar henne, <3

På lördag ska jag vara med sötaste Elin Bonnevier! Får se vad vi hittar på, kanske går vi ut och dansar, har filmkväll eller bara är :)

Och tillslut på söndag ska jag ha gjort en svampbob-tårta till Minéa som fyller 4 år! Så kalasfirande hela dagen.


Det var det den närmaste framtiden hade att ge. Vill bara avsluta detta inlägg med att säga att jag saknar mina tjejer enormt; Frida, Ragnhild och Jorunn. Tänker på er <3

Love
Lorentina

Kommentarer
Postat av: Frida

Bra lorentina! Du är verkligen igång och jobbar nu:) jobb och körlektioner och allt! glöm inte bort egentiden. Saknar dig enormt mycket.

2009-09-30 @ 00:52:36
URL: http://fiiva.blogg.se/
Postat av: e

du gör mig glad! <3

jag tror att jag också ska lämna in mitt personliga brev till mcdonalds, som du sa -lika bra att satsa mycket.. kuuul om vi får jobba där tillsammans ju! :D

2009-09-30 @ 09:38:50
URL: http://emsavemsa.blogg.se/
Postat av: Adine

Jaaaa gumman jag kommer :D <3<3 en mys fredag med er. saknar er som fasiken. behöver komma bort från verkligheten och det gör jag med er <3

2009-09-30 @ 16:14:20
Postat av: Della

ses på söndag gumman <3

2009-09-30 @ 17:06:40
Postat av: jorunn

Å du verkar ha det värsta bra ju lorr :) Stolt över dig som är så bra på att både prestera bra och sen va bra på att ta det lugnt - för mig är det antingen eller (just nu tenderar jag att bli en vääldigt slö spanjorska, som alla andra här :p)



Tänker mycket på dig med :) puss puss (som man gör här) och tusen kramar!

2009-09-30 @ 18:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0