7/9 - Liten Mindre Minst

När jag läste Ragnhilds och Fridas bloggar började jag också undra hur min dag har varit. Jag kom fram till att den har varit.. Tja, en dag i mängden. Ingenting har utmärkt sig något speciellt eller satt några nya spår i mig. Nya lärdomar? Inte ett skit. Jag känner mig ensam, bortglömd och allmänt sliten i kropp såsom i knopp.

Jag har somnat på mina lektioner idag. Vilken entusiasm jag har för lärdom. Vart finns viljan för att ansvara för sig själv undrar man?

Det enda som egentligen gav nya steg mot framtiden idag var min beställning av studentmössa. Ni kommer att skratta åt mig när jag säger vad jag har beställt (iaf Simon). Det blev en BRILJANT! En ny mössa bland mössorna. Bättre än diamant. Hm... var det inte jag som skulle ha en standard? Jo! men icke! Jag föll pladask. Meeen, jag jämförde priser och det skilde så lite pengar så att det är löjligt! Så, nu kommer jag att bära en frän mössa med plastficka i fodret och kalvskin och allt.. Fränt.. ha-ha.

Nu ska jag deppa lite till, sakna människor och se på bleach.
HAJ!

The happy days will come again

Kommentarer
Postat av: Fiiva

hej underbaring, räknar dagarna tills jag får träffa dig igen. saknar dig så det gör ont.

2009-09-07 @ 21:37:52
URL: http://fiiva.blogg.se/
Postat av: Lorentina

Jag saknar dig med, jättemycket. Längtar tills vi kan sitta och prata djupa samtal (som vi är bra på) över en kopp te. Sen är du så bra på att få mig känna mig glad, värdefull och meningsfull. <3 Jag hoppas att det inte dröjer allt för länge tills dess!

2009-09-07 @ 22:15:50
Postat av: Anonym

jag ska beställa mössa idag! :) jag vill ha skinnskärm, den fanns på briljant och ekologisk.. den ekologiska mössan var ju typ gul?! det var synd.. :P

2009-09-08 @ 09:02:49
Postat av: ragnhild

vad stolt jag kommer bli over er nar ni star studenten! saknar min lorr <33

2009-09-08 @ 10:18:05
URL: http://ragzill.blogg.se/
Postat av: Lorentina

Sån skärm finns på diamant också :)



Jag saknar dig med min ragnhild <33

2009-09-08 @ 10:27:26
Postat av: emma

det var jag som skrev där uppe :P men finns det sån på diamant också?! :O det vill jag ha!! :)

2009-09-08 @ 14:48:47
Postat av: Fiiva

åh er student kommer att bli underbar! längtar tills era glada dagar!

2009-09-08 @ 15:45:31
URL: http://fiiva.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag har också beställt mössa, det blev en ekologisk känns bra (: btw så har jag tagit bilden på dig! Du är söt!

2009-09-08 @ 16:09:42
Postat av: Lorentina

Hihi! Jag längtar som tusan! Våra lyckliga dagar kommer snart snart snart!!

2009-09-08 @ 20:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0