21/9 - Flödande tankar ifrån hjärtat

Idag var en slö skoldag. När jag kom hem ifrån den tråkiga skolmiljön sattes livet igång igen. Trevligt med familjen, mat, singstar och allmänt umgänge. Senare kom Johan och Mattias, och med dem kom mina änglar- Emma och Anna! Vilken underbar överraskning! Fyra härliga människor stod framför mig i min hall! Snacka om att jag blev glad!

Vi drack kaffe, pratade och såg peter pan. Sedan när Minéa (min lilla syster) lagt sig så satte vi igång filmen Män som hatar kvinnor. Den var grymt bra, men grymt läskig. Jag är fortfarande lite skakis efteråt nu.. Hoppas jag finner sömnen som något avslappnande och utvilande..

Men kvällen var iaf jättetrevlig. Vi kom överens om att det blir krogen på lördag, så de som är intresserade att komma med är välkommna!

Saknar att vara med de tre au pairerna!

Telefonerade (hatkärlek till detta ord! så fult kul) med Simon idag. Saknar honom.
-Du är med mig vart jag än går. I hjärtat, i tanken och på ringfingret.



Kommentarer
Postat av: R

Ska alla gå ut på fredag. Nu känner jag mig lite ensam.

2009-09-22 @ 00:26:13
URL: http://ragzill.blogg.se/
Postat av: Lorentina

Gör det bästa utav det, vännen. Ni kan göra om er krogrunda igen till exempel. :)

2009-09-22 @ 09:55:42
Postat av: e

ragnhild är alltid med i våra tankar :) och det var kul att överraska dej, :D ( fast jag trodde du visste att vi skulle komma.. ;) )

2009-09-22 @ 14:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0