15/9 - Slut på skvaller?

Sjuk, glad, ledsen, frisk, munter, arg, sjungsugen, deppig? Kan man verkligen vara allt på en dag? Jo, jag kan. Unikt va? Helt jävla fantastisk.

Just nu är jag duktig på att lyssna sönder låten A drop in the ocean med Ron Pope. Den är gammal, men bra. Sen är den skön att sjunga, väldigt många varierande toner som sjuder i glatt och sorgset. Jag vet inte, men jag diggar den hårt.

Jag fortsätter nog skriva på det här inlägget senare.. Efter att jag tittat på gossip girl som är heelt otroligt kul! Tack Emma för denna uppenbarelse!

Jag missade Gossip girl! Buhu.

Men jag hade iaf kul med Alicia och Minéa under den tiden, med lekar och skratt. Sen är alex hemma igen! Jag har saknat henne jättemycket. Det är riktig syskonkärlek det. Jag tycker om henne. Tycker om hennes skämt och sitt sinne för humor. Den är underbar. Det finns ingen som henne.

Och ikväll kommer förhoppningsvis SIMON hem till logomentet igen efter en vecka borta i fält. Hoppas hoppas hoppas. Jag vill så gärna prata med honom, höra honom och berätta hur mycket jag saknar honom. Hur underbar han är.. Jag längtar tills torsdag, då han äntligen kommer hem igen. Det är en längtan som är svår att sätta ord på. Så stark, så omtalad, så fylld med kärlek.

Vet du Frida, du har inspirerat mig till en rikare te-värld. Jag är frälst i Chai te med mjölk. Jag är kär i en höst som har blivit mycket färgstarkare tack vare den kryddiga, söta doft som Chai ger ifrån sig. Det, det är höst på riktigt.

Så nu ska jag sätta på mig mig sköna ulltröja och göra mig en stor mugg med te, njuta till ett flertal verser av Gregorian.
Godkväll


Kommentarer
Postat av: ragnhild

lorren jag tipsade dig om gossip girl redan i våras men du lyssnade inte :P åh jag fryser.. saknar dig!

2009-09-15 @ 18:40:09
URL: http://ragzill.blogg.se/
Postat av: e

visst är det bra! :D

2009-09-15 @ 18:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0