4/10 - återberättande

Igår då:

Klockan 18.15 kom jag in till stan där jag möttes upp av sötaste Elin! Vi gick hem till mattias för att fixa till oss. Mattias, Martin och Simon var där då men de var påväg ut med rugbylaget, så vi sa hejdå så länge. Jag och Elin började fixa till oss! Bara det är kul för sig :)

Vi var uppiffade och begav oss ner till kaffe och choklad affären där de dansades! Jazzmusiken bultade in rytmiskt i min kropp och man blev allt gladare och gladare. För er som inte vet, så var det kulturnatten i Visby och det var en härlig känsla man fick av att nästan allt var öppet så sent på kvällen. Mycket aktiviteter. Jag och Elin gcik bland annat till almedals biblioteket där vi gjorde snygga pins. Vi mötte även Maria, Lina och Axel där och det var trevligt! Vi kom överens med Maria att mötas senare så att vi kunde gå till hamnplan tillsammans. :)

Munken var nästa ställe där vi satte oss vid rugbylagets bord och snackade. Trevligt! Det blev även en hel del dans och skratt, sen hade det gått några timmar.

Nästa stopp var hemma hos mattias för att ha förfest, då hade vår grupp förökats så det var Elin, Maria, Mattias, Martin, Simon, Erik och jag. Kul!

Tillslut kom vi i alla fall ner till hamnplan och där var det drag! HÄRLIGT!! Dans dans dans, all night long! Ett lyckorus som är berusande, mitt egna beroende. Dans. På Hamnplan fanns mycket folk man kände till, så fler blev vi, och roligare blev det!

Vi var där tills det stängde sedan vandrade vi alla upp till mattias igen och hängde där en stund. Men kvällen avslutades i alla fall halv 4 utanför mc donalds då jag och Elin begav oss hem.

En fantastisk kväll tack vare underbart sällskap och härlig musik och konstant dans!

Love,
Lorentina

Kommentarer
Postat av: e

jag hade velat vara där! :)

2009-10-06 @ 22:33:33
Postat av: lorentina

Jag hade velat att du varit där <3

2009-10-07 @ 19:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0