21/10 - Längtan

En dag utan ensamma stunder - underbart! Precis vad jag behövde idag var att umgås med personer som gör mig glad. Jag och Alex såg på film sen gick vi ut på promenad och pratade mycket. Jag tycker om våra stunder som vi kan få till bra ibland, deeptalk med sin syster är skönt.
Sen kom Elin och jag blev jätteglad! Vi och Alex började baka en urgod kladdkaka. I väntan på att Anna skulle komma och att kladdkakan skulle bli klar så satt vi och pratade massor i mitt kök. det är härligt att prata med Elin, underbara hon.
Anna kom och vi mumsade i oss kladdkaka och pratade glatt på om allt möjligt! Mest snackade vi om våra saknade vänner som är långt långt borta. De är saknade. Sen pratade vi om resor, möjligheter och allt annat skojigt man kan komma på att hitta på!

Just nu sitter jag och smuttar på mitt halvljummna kaffe, lyssnar på Gregorian och njuter av livet.
Höstlov säger jag bara! Gå och lägga sig vid 1-2 på natten, sova till halv 12 nästa dag, se på filmer, ut och gå och bara vara. Och plugga när man vill under dygnet. Och idag är det onsdag, och det bästa med det är att det är Grey's Anatomy ikväll, vilket är min, alex och mammas höjdpunkt under veckan.

Jag längtar som tusan till helgen! För då.....
...träffar jag Elin, Anna och Emma under hela fredagen! Kanske går vi ut under kvällen med :)
...kommer jag att träffa min älskling samt att vi kommer att ha ett hus helt för oss själva


Love,
Lorentina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0