13/10 - Sjungande regn mot fönstret


Min nya bakgrund på min underbara ipod! Dessa underbara tjejer strålar och sprudlar glädje till en frusen tjej i denna kyliga hösttid! Detta var ifrån festen hos frida i somras, synd att Emsi var där just när detta kort togs, annars så hade alla mina stjärnor varit med.

Vet ni, jag är lycklig. Jättelycklig! Det är inget plugg alls under denna vecka och nästa vecka är det höstlov som gäller. Det blir att sova ut länge, bara vara, se på mycket bra tv och plugga körteori. NICE!

Igår ringde även Mc Donalds chefen och kom med bra besked! Jag fick alltså jobbet! Börjar jobba antingen i november eller december. Sen är även jag en i mc donalds-familjen! Det blir gött med pengar :)

Imorgon är jag ledig, men jag ska ha en dubbel-körlektion kl 9.30. Så det blir att åka in till stan tidigt och plugga teori på körskolan skulle jag tro innan jag börjar lektionen. Sen efter det så får jag väl sätta mig där igen och plugga tills jag kan få åka hem med bussen kl 14.15. Soft dag, men det hade varit skönare att kunna vara hemma och ta vara på ledigheten, men vad fan! Vill man ha körkort, så får man räkna med en hel del uppoffringar! Längtar i alla fall MEGA mycket. Friheten, kom till mig!

Nu ska jag läsa lite bloggar och sen gå och plugga lite teori :) Kanske ta ett bad idag igen? Man måste hålla sig balanserad både själsligt och kroppsligt nu i en sån här kall och butter tid. Gick förresten upp lite tidigare idag och gjorde en riktigt god frukost till mig själv; med fil och osötat müsli, grov macka med pålägg, kokt ägg och ett glas apelsinjuice. GOTT. Var därför på topp hela dagen idag och kände mig aldrig hungrig! Gilla bra frukost!

Ajuste, jag skulle gå ja..! hihi.

Love,
Lorentina



Ps. Jag saknar min underbara pojkvän!

Kommentarer
Postat av: e

visst är det härligt med långa goda icke-stressade frukostar! me like! :D

finfin bild på finfina flickor! :D

2009-10-14 @ 10:20:07
URL: http://emsavemsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0