11/10 - Närhet som inte räcker till

Nu har man en väldigt kort frisyr och mörkbrunt hår! Nöjd!

Jag är även nöjd med veckan som varit, har hunnit med den ena och det andra. I onsdags var jag egentligen ledig, men var på SYO-mässan och värvade nya små elever. Det var kul, vilket jag svårt trodde innan. Mycket folk, man fick ta fram sin fantastiska sociala sida och agera som en fantastisk tredjeårselev. Vilket är sant, hihi.

veckan följdes med längtan efter fredagen. Permisson! Innan jag kunde få träffa min älskling så var jag barnvakt åt syskonen små tillsammans med Alexandra och Timmy. Det gick bra, förutom att det var lite körigt med Alicia och nattningen. Annars var det mysigt att ägna så mycket tid med dem :)

Klockan 20.30 ung kom Simon och jag blev förvånad och helt till mig! 2 veckor sen sist och nu stod han i min hall :) Vi hade bestämt att vi skulle vara, men inte när, så det var härligt. Så fort barnen sov, vi var färdigpackade så tog vi bilden ut till husvagnen för att tillbringa natten där. Jag tyckte det var skönt att bryta mönstret för att komma iväg hemifrån lite. Byta miljö och vara ensam med honom med stort underbart H.

Lördag var intensiv med mycket farande, födelsedagsfirande och andra aktiviteter. Kvällen gick dock nerför och vi var helt utslagna precis innan vi egentligen skulle ut med Anna, Emma och David på hamnplan. Så tyvärr så blev det ingenting, och det är jag verkligen ledsen för. Men energinnivån var bortom all hjälp och var svår att hantera och det var svårt att ens att få upp mig på banan igen. Förlåt tjejer.. <3

Nu är jag trött och saknaden gror i mig, som alltid de söndagarna Simon åker sin väg igen. Bara för mig att bli van med det eller hoppas på att det blir blåare himmel lite längre fram.

Men; Efter regn kommer solen.

Love,
Lorentina





Kommentarer
Postat av: e

sjukt snygg du blev i håret!! :D

och det som planerats för i lördags får vi ta en annan dag! <3

2009-10-12 @ 15:21:33
URL: http://emsavemsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0