24/10 - Logiskt tänkande?

Just nu sitter jag hemma hos min älskade Simon. Det är en härlig lördag vi har framför oss och jag förväntar mig ingenting utav dagen. Nej, för jag ska leva sunt! Idag ska jag bara göra saker utifrån det impulisva så att jag inte kan ha dessa irriterande tankar rullandes i mitt huvud; "Vad hände med dagen egentligen?", "Vi skulle ju ha gjort det här jöö..", "Vi har inte hunnit med ett skit..."

Men nu när jag inte ska lägga upp någon som helst plan under dagen, så kan jag förhoppningsvis slippa besvikna tankar och vara ångestladdad med det sena faktumet att "tiden bara rinner iväg".

Såå, vad händer idag? Jag veti fan! And I'm happy about it!

Blev förresten väldigt glad av alla kommentarer igår! Tack :)



- Vill du leka, älskling?

Love,
Lorentina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0