20/10 - eller (19/10)

Jag älskar att vara med Anna och Emma. Vi har ätit goda bullar, druckigt mängder med te, pratat i timmar om verkligen ALLT och sett på Fucking Åmål! En otroligt härlig start på veckan! I slutet av veckan kommer vi att träffas igen och då blir det att gå på stan och sen kanske gå ut på krogen. Mys!

Såg förresten fredagens idol i dag till frukosten. Det var det mest fantastiska temat någonsin- Michael Jackson! Jag var lycklig. Själv tyckte jag att Reza var helt outstanding. Hon var grym som få, vilket hon lyckas vara varje fredag. Så hon är min nya favorit, även om Mariette är grymt bra hon med. Sen jag diggade Camillas outfit så in i bängen!

Nej nu ska jag sova, är redan hungrig på frukost..

Godnatt!

Love,
Lorentina

Kommentarer
Postat av: e

jag älskar att vara med er också!

2009-10-20 @ 21:57:03
URL: http://emsavemsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0