1/10 - Flyger fram med himlavingar

Godmorgon!

Jag sitter i skolan och försöker att fördriva tiden. Kom hit klockan 07.05 och nu är klockan 07.15.. Pappa var tvungen att åka in till stan och jag var tvungen att åka med för annars kommer jag inte till skolan på något sätt. Annars får jag skjuts till bussen i Roma, men inte idag...

45 minuter kvar.. Då hinner jag att skriva lite om gårdagen!

Jag gjorde min dubbellektion på bilskolan, och det gick hur bra som helst! Han trodde att jag troligtvis bara behöver 5-6 lektioner till om det flyter på lika bra som det har gjort nu. Efter körlektionen gick jag och kärade ner mig i ett par högklackade kängor som jag har kollat in i typ 3 veckor. I TOTALLY LOVE THEM!

Sen vandrade jag mig ner till biblioteket och bosatte mig där med böcker, termos med kaffe, smörgås, buddha och andra energi-stenar! (de ger mig tur och ork). Så från halv 12 satt jag och pluggade allt möjligt från naturkunskap, geografi och körteori. Gick skitbra!!

Sedan klockan halv 15 tror jag kom Emma, och sedan Mattias! Vi satt och pratade men bestämde oss ganska snabbt att vi skulle förflytta oss till Hedbergs. Vi fikade där i en evighet typ och det började krypa i benen på mig..! (Så mycket kaffe som jag drack den dagen kan inte vara nyttigt!) Sen kom Anna och ville också vara med på fika. Men jag och Mattias sprang iväg en stund för att titta på skor. Och då köpte jag mina älsklingar! Jag lägger ut en bild när jag kommer hem :D

På kvällen var vi hemma hos Emma och Anna, och jag Emma och Mattias gjorde middag och såg på tv. Trevligt var det, men sedan var jag tvungen att dra mig hemåt med moppen min.



Love
Lorentina

Kommentarer
Postat av: e

jobbigt att vara i skolan så tidigt! :S dina skor var snygga!! :)

2009-10-01 @ 13:49:02
Postat av: Della

moppe nu...om några veckor BIL!!!!!! =D love u girl, du e sååååå duktig!

2009-10-01 @ 18:36:13
Postat av: Lorentina

taack Della och Emma<3

2009-10-01 @ 19:34:36
Postat av: jorunn

mysigt att höra vad ni har för er :) Kan riktigt känna känslan av att sitta på hedbergs och hänga! Kram

2009-10-02 @ 20:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0