8/11 - Dagen i stort



Det gick jättebra att vara barnvakt åt Iza igår! Vi åt tacos, såg på high school musical 3, spelade twister, gjorde läxorna och mycket mer :) Det var en kul kväll! Sen somnade jag i Simons rum. Jag var nära gråten av tanken på att han inte var där. Saknar honom så mycket. 2 veckor kvar nu bara.. suck..

Sen efter frukosten tillsammans med Jaenette, så sa jag hejdå till alla och bar mig hemmåt med moppen.

Pappa blev glad för våra presenter :) Vi gav honom en stor teckning som alla vi systrar har målat på, superfin verkligen! Sen lyxigt te, choklad och lite av varje :) Sånt som vår kära pappa tycker om :)

Vi har precis ätit pappas favorit rätt: Raggmunkar och bacon- GOTT!!!! Snart blir det avocado noch räkor och senare tosca päron, MUMS!

Lite senare ikväll kommer Anna och Emma hem hit och vi ska se en underbar barnfilm om en jättepanda och snacka :) Alltid lika trevligt!

Love,
Lorentina

Kommentarer
Postat av: sofie

Jaha så du har vart här ^^ Hade varit kul att ses snart, så Simon får komma hem :)



Hade varit kul att se bilden ni målade! Puss/sofie

2009-11-10 @ 12:07:19
URL: http://zufi.blogg.se/
Postat av: Lorentina

Hihi jag kan lägga upp den någon dag! ^^ <3

2009-11-10 @ 17:42:49
URL: http://lorentinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0