4/11 - Fartfylldhet

Gårdagen var en bra dag. Fick skjuts in till stan till 9.30, då jag träffade Lina och Anna. Vi skulle ha ett möte inom vår Fotocirkel. Vi hade tagit med oss var sig 10 favorit foton och visat för varandra. Mycket positiv kritik, för vi är skitbra! Sen fikade vi och planerade inför nästa gång. Då ska vi fota och få lära oss att göra ett eget copyright märke. Det blir coolt! Ser fram emot att få lära mkig photoshop också, en helt ny värld :)

Sen efter det träffade jag på sötnosen Adine och vi försökte beställa biljett till mig till premiären av New Moon! Men segt som det var och en väldigt överbelastad hemsida, så tog det låååång tid. Men tillslut! Nu har jag biljetter till premiären bredvid Adine! Den har premiär den 20de, men den börjar den 19de kl 23.59 ;) Kommer dock att vara himla trött dagen efter, men va faaaan! det är de värt! Vi ska se Twilight hemma hos henne först och sen dra dit och vara supertaggade! Det blir nice :)

Sen efter att biljetterna var beställda så satt jag kvar i skolan själv och pluggade massvis (PÅ MIN LEDIGA DAG?!) aja, det var i alla fall jätteskönt att kunna ägna ner tid åt det då, hade ändå ingenting annat för mig.

När skolan stängde gick jag hem i snöstormen (inte riktigt kanske...) och kom tillslut fram blöt och kall till Anna och Emmas lägenhet där de satt och var söta och snälla. Vi drack te och pratade :) Sen följde Emma mig till mc donalds så att jag kunde få i mig middag. Höhö, gott!
När jag väl beställde så kom jag på hur jag inte ska vara: som hon i kassan. Jag ska vara en färgglad, munter och en brettleende kassörska! Jag ska skratta med dem om de skrattar, jag ska vara så som jag vill att andra ska vara mot mig! jag ska vara en underbar donken-tjej som alla kommer att älska! haha

Sen efter en stund på stan med Emma gick hon. LYCKOST SOM FÅR PIZZA OCH SITTA VID DATORN PÅ LEKTIONEN!

Ehum,.. iaf... :)

Elin kom! Vi var på friskis och jobbade oss igenom ett Stations-pass! Bra jobbat av oss (mest av dig din vältränade filur). Jag gjorde så gott jag kunde. Jag blev förvånad över hur kul det var! Så direkt när jag har skaffat körkort ska jag köra friskis-kort!

Efter en hel dag kommer det vi äntligen har längtat efter: MICHAEL JACKSON, THIS IS IT!!!!!! Biodax och väldigt peppade var vi! (efter att ha sjungit högt och dansat i duschen efter friskis passet). Den var underbar. Underbar underbar underbar.

Tack alla som gjorde min dag till en bra dag! Ganska många faktiskt :)

Love,
Lorentina





Kommentarer
Postat av: Adine

TACK SJÄLV <3 din fina underbara människa, du lyser upp min tillvaro <3

2009-11-05 @ 13:31:52
Postat av: e

donken-lorren!! ;D det är helt rätt inställning! :)man blir ju så ledsen på alla som inte är glada..

det var najs med pizza, datorn och så en peter som berättade hemligheter om f-huset, hehe. ;)

2009-11-05 @ 16:23:54
URL: http://emsavemsa.blogg.se/
Postat av: Elin

Hehe jasså du tycker jag är vältränad:P De skulle jag inte säga.. Jag tyckte vi var grymma. Fast grymmas var vi faktiskt i duschen:P Undrar vad värdarna som stod utanför trodde? hehe.

MICHAEL JACKSON vvar otrolig och helt fantastisk. Det kändes som man var med på konsären fast den aldrg spelats. Det var häftigt!

2009-11-10 @ 09:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0