3/11 - Som i ett hav av godis

Jag är pigg och glad med en god klubba i munnen :)

Jag sitter hemma med den bärbaradatorn i famnen och skriver på ett svanska tal. Det går otroligt bra, mest tack vare för att det är ett underbart tema jag har valt: MINA BÄSTA VÄNNER. Så jag skriver ett tal om er :) Jag har kommit halvvägs och känner mig nöjd.

Sen blir det att ägna mucho tid åt körteori för igår bokade jag teoriprovet och uppkörningen! Galet pirrigt men jag är jävligt förväntansfull! Och jag ber till gud att jag slipper köra upp med you-know-who. Jag vill ha Kurt, annars får jag panik. Åh för guds skull, ge mig Kurt!

Så den 23 och den 25 november gäller det...

Snart ska Björn ifrån Mc Donalds ringa mig och vi ska komma överens om vilket datum jag ska börja. Spännande :)

Nej, nu måste jag återgå till mitt studerande.

Kommentarer
Postat av: Träkumlabo =)

JAG ÄR STOLT ÖVER DIIIIIIG ÄLSKLING <3<3

du är en helt otroligt underbar människa <3

2009-11-03 @ 17:36:38
Postat av: Lorentina

åh tack sötaste!! <3 Du är underbar <3

2009-11-03 @ 18:12:52
URL: http://lorentinaa.blogg.se/
Postat av: R

åh jag vill höra det talet, kan du skicka det till mig? <3

2009-11-03 @ 22:50:32
URL: http://ragzill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0