2/11 - Helgen

Tiden går fort när man har roligt. Jag har inte hunnit tänka på att skriva nytt inlägg på länge, men det ser jag som något positivt! Min tillvaro är fylld med liv och saker att göra, så jag är nöjd.

Helgen har varit fantastiskt bra. I fredags var Simon med mig i skolan en stund. Det var kul och väldigt omväxlande. Mina vanligtvis sega fredagar, blev rolig och utom förväntan.

När skoldagen drogs sig mot sitt slut tog jag bussen hem till Finaste. Vi började på en gång med att hjälpa familjen inför deras halloween-fest som skulle vara under kvällen. Sen var det dags för det roliga: Att klä ut sig! :) Ni kan se hur nice min kostym var, nöjd som katten. Jag kallar den Zombie Sjuksköteskan! Uppfinningsrikt, eller hur? Haha, det var kul att göra den i alla fall :)



Kvällen var jättekul och trevlig med roligt folk, god mat, skräckfilm och mycket mer :)


Världens sämsta film btw. Men måste medge att It är fettäcklig. Men filmen kunde inte vara sämre än vad den var. Kom igen, en magisk jättespindel?!


Resten av helgen gick åt att gå på en 50 års fest (som var rolig!), se på film och ta det lugnt. Jag älskar att vara med Simon. Ett av de bästa sakerna jag vet. Nu dröjer det 3 veckor kvar tills nästa gång vi ses och det tär och gör ont inom oss.

Jag älskar honom.






Kommentarer
Postat av: e

fett najs utklädnad! :D

2009-11-03 @ 14:09:49
URL: http://emsavemsa.blogg.se/
Postat av: Anna

Fett nice namnbricka ;P

2009-11-05 @ 00:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0