19/11 - Kärlekens språk

han är en värmande dans runt mig
han ger min själ lätta svävande vingar
han får min kropp att domna av lycka
han ser mig med glimt i blicken
han heter Simon Hillbom
och jag älskar honom

Jag vet för första gången inte hur jag ska beskriva något som känns obeskrivligt.
MEN JAG KÄNNER MIG APGLAD OCH KÄR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: j

söta du :) är härligt att vara kär! men läskigt med:p Kan du inte komma hit?

2009-11-21 @ 14:57:00
Postat av: Jogi

Ååh vad fint lorrlorr=D Jag känner igen mig i det där;)Dock inte med simon då xD Att vara kär är sagolikt=D

Jag har bestämt mig för att börja blogga igen! =P Du kan ju få kolla min nya design och ge några synpnunkter om du har tid och lust=)KRAAM=D

2009-11-22 @ 18:05:26
URL: http://jogiboy.blogg.se/
Postat av: Lorentina

Jorunn: Visst är det härligt! Det var längesedan jag snackade med dig, jag vill ha uppdatering! Jag längtar tills du kommer i jul!



John: Hehe, härligt att höra!! <3

2009-11-22 @ 19:32:20
URL: http://lorentinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0