9/7 - dagar som dessa...

För det första: Hur kan jag kolla hur många läsare jag har?

Min dag har varit... Seg, tom och ensamt? Eller så kan man se den som avslappnad, inga måsten och oberoende av tid? Jag sov hyggligt länge (för att vara mig) och låg och såg en långfilm med syster, mamma och en väninna. En gripande film, så som jag helst vill ha dem! Sen har jag dansandes dammsugit övervåningen till Michael Jackson på högsta volym. Insåg senare pinsamheten av att mina grannar kunde tydligt höra min glada och bekymmerslösa sång..

Gårdagen var härlig däremot. Vaknade med Simon bredvid mig. Gick upp för att förbereda mig inför en tripp till stan. Jag fyndade på kupan och secondhand butiken Loellas :) En kavaj-jacka (75 kr), en tjock, höstig sticktröja (30 kr) och guldiga armband (24 kr) :)

På kvällen åkte jag, Ragnhild och Jorunn till Emma för att träffa våra Skaut-kompisar Emma och Kajsa :) Det var trevligt, och Emmas kladdkaka var bäst!

Och för att inte glömma dagen innan gårdagen! Den kvällen var jättemysig med underbart umgänge och roliga påhitt :) Tanken var filmkväll, men så blev det inte! Lätt värt ändå, och kan verkligen tänka mig att ha en sådan avslappnad kväll igen snart, men då med film :P



Jag kan titta på dig och förstå att du är kärlek. Du är min kärlek. Du och jag är vår kärlek. En kärlek med fel och brister, men trots det så är det en kärlek. Vår kärlek som är vår personliga. Vi har byggt upp den omsorgsfullt med våra känslor till varandra. Vår kärlek är inte som något annat här i världen. För det är du och jag, som är så unika, som har skapat den. Det är bara vi som äger den, respekterar den, förnyar den och älskar den. Alla dessa ord betyder endast tre ord. Det kan tyckas vara ett bar enkla ord ur någon annans mening, men ur min mening så finns det en enorm betydelse. Jag förstår att det finns få personer jag säger de orden till, men du, Simon, du är en av dem.

Jag älskar dig.




Kärlek till er

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kom på hur man kollar upp hur många läsare man har ^^

2009-07-09 @ 19:34:52
Postat av: e

jag som tänkte berätta vart man kollar, men då vet du nu ;) du ska få recept på kladdkaka! :):)

2009-07-09 @ 23:28:29
Postat av: Lorr

Jaa! då ska jag nog göra en ikväll :) Ni kan ju komma över om ni vill ha en mumsbit! :D

2009-07-10 @ 06:10:46
Postat av: F

vi måste defentitivt ha en kvll till:)

PS. om du är feg så är jag en liten liten mask!

2009-07-10 @ 11:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0