6/7 - Utelämnad och skamlig

Jag skäms. Det är oftast denna mening som mina inlägg börjar med nu för tiden. Jag skäms för att jag aldrig skriver eller läser andras bloggar. Men som jag alltid säger; jag LOVAR att bli bättre! Hm, tja. Vi får väl se hur det går! Hur som helst, här sitter jag nu, har gjort om min blogg och skriver faktiskt ett inlägg. Otroligt.
   Jag är fruktansvärt trött och funderar på att gå och lägga mig. Lite läskigt är det, för jag är nämligen hemma hos Simon i hans rum, fast.. utom honom.. Jo, han jobbar nattskiftet, och jag hade ju tänkt sova bort tiden då saknaden till honom är stor.
   Usch, måste borsta tänderna.. Men det blir nog jobbigt, med tanke på min urfåniga rädsla för mörker. Hela huset är mörkt, och det är fruktansvärt läskigt att vandra en mils lång hall helt utelämnad åt klorna på det onda, mörka, okända..
   Nä, jag tror jag sitter kvar ÄNNU en stund och funderar på min flyktresa mot badrummet.. Det löser sig nog med tiden.. Eller hur? Det gör det väl alltid, visst?

Kommentarer
Postat av: e

aaw, det låter läskigt. mörker är inte bra, inte alls. :S

2009-07-06 @ 11:56:17
Postat av: Jogiman

Det är väl inget att skämmas för Lorren=) Tänk att det är bra att du skriver nu istället för att de är dåligt att du inte skrivit innan=P Mörker kan vara jobbigt;)

2009-07-06 @ 18:56:41
URL: http://jogiboy.blogg.se/
Postat av: Lorentina

Jo det är rätt! Mörker är ta mig tusan APA läskigt! :S

2009-07-06 @ 19:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0