8/12 - Tidens begränsningar

Jag önskar att tröttheten försvann. Jag har inte tid för det här. Inte alls.

Pluggpluggpluggplugg

På torsdag har jag körteoriprov, då blire banne mig körkort!!
På torsdag börjar jag jobba vid mc donalds!

På fredag har jag ett äckligt geografiprov..
På fredag jobbar jag!
På fredag får jag kanske träffa min älskling!!


Kaffe, god mat och buddha - det är allt man behöver

Min vardag är upp och ner, men jag hoppas på en bättre vecka fram över som är jämn och stabil. Mitt sinne är oklart och behöver lugn och vila. Kroppen är inställd på att gå i ide. Jag behöver mitt lov. Min kropp behöver ett lov. Mitt sinne behöver lovet nu. NU.

Jag önskar att tiden var mer flexibel. Jag önskar att jag vore mer flexibel. Var finns motivationen? Effektiviteten? Jag är inte flexibel och tiden är begränsad. Dumma Lorentina.

Ps: Jag vill inte bli kallad för Lorren längre! tack ^^

Kommentarer
Postat av: Josefine

Åh, att sluta kalla dig Lorren går ju bara inte. Du har ju varit Lorren för mig i kanske 15 år, så du kommer vara det för mig ett tag till =)

2009-12-08 @ 22:26:26
Postat av: ragnhild

jag vill ha semester nu med, fina lorentina!

2009-12-08 @ 22:33:43
URL: http://ragzill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0