2/12 - Månsken som ljuskälla

Klassfesten var rolig, och väldigt intressant! Nu vet man en hel del, personliga och väldigt intima saker om varandra. Haha. Fy tusan.

Idag hade jag lilla uppkörningen. Det gick inte så bra. Men det är inget att fundera över! Jag får väl köra lite ikväll och imorgon innan uppkörningen. Det löser sig alltid!

Just nu sitter jag i datorsalen med finaste Anna bredvid mig. Hon skriver ett coolt tal. Hon är grym helt enkelt.

Snart ska jag ner till frisören och höra om de vill klippa mig. Det blir nog att jag snaggar halva sidan av håret! Längtar efter förändringar. 

Seeen blir det projektarbete! KUL! Det är alltid kul, tack vare Emma. 


Ska avluta mitt blogginlägg med att säga att jag saknar en massa personer som jag tycker om så in i norden. Kom hem och gör mig gladare än någonsin.

Ps. Jag älskar dig Simon. Du är bäst!


Kommentarer
Postat av: emma

och tack vara dej! :) och vi ska färga håret! KUL!! :D tänk en hel eftermiddag, du jag och anna på frisörsalongen, myyyspyys! ^^

2009-12-02 @ 21:01:08
URL: http://emsavemsa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh, va gullig du är :). Jag diggar dig! ;) pyss pyss

2009-12-10 @ 22:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0