11/12 - åter igen

Att köra bil till skolan var helt awesome. Dock kändes det lite meningslöst, då jag slutade efter en 26 minuters kort lektion. Klockan var då 8:26 och jag sprang över till mina favoriter; Anna, Emma och gänget.

Lucian i aulan var bra i år igen och snart är det skolavslutning, igen. I 9 år har denna "igen"-form hållit på som en evighetscirkel, men detta, ja, är slutet på min! Min absolut sista julavslutning och mitt absolut sista år på gymnasiet!

Vem är lycklig? Jag är!

Vem har samlat in massor av vuxenpoäng på en dag? Jag har!

Vem längtar efter sina vänner mest? Jag gör!




Kommentarer
Postat av: Frida

JAG FULLKOMMLIGT AVGUDAR DEN DÄR BILDEN! jag måste få orginalfilen. och du.... på måndag ses vi!!

2009-12-11 @ 16:04:37
URL: http://fiiva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0