6/8 - Uppstigande

Jag är glad! Jag är glad för att jag ska hem till Frida idag! Jag är glad för att jag ska få träffa massa underbart folk idag! Jag är glad för att jag har äntligen fått prata i telefon med Simon! Jag är glaad, jag är glaad, jag är GLAAAD.

Ska bli skönt att slippa husvagnen ett tag nu, och få vara hos Friddelidutti. Det är mysigt och så i sandhamn, men man blir så på varandra hela tiden. Alltid någon familjemedlem, vart man än vänder sig. Visst, det är trevligt, men det är väldigt trevligt att få vara "egen" och få göra det man vill. Annars så är det disk, barnpassning, laga mat och lalala. Men jag ska inte klaga, igår var det en perfekt dag. Jag fick göra allt jag ville! Lyssna mig mätt på musik för mig själv, skriva massa i dagboken, rita och skissa, fota och se massor av Bleach!

Fick förresten veta att Simon har tagit modet och snaggat sig! ORDENTLIGT. Han sa att han bara skulle toppa ;) Men av det lilla jag har sett, så tycker jag han ser gullig ut. Men, det gör han alltid i mina ögon. Min kardborrepojke.

Nej, nu ska jag och moppen dra oss mot Tofta. Underbart.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0