26/8 - Fånga dagen

Ja, jag är en berg-och-dalbana. Ena dagen är jag TOM och andra dagen är jag deppig och sedan är jag LYCKLIG. Jag undrar: Hur orkar jag med mig själv egentligen? Kanske för att jag tänker "en dag i taget". Jag tror det funkar riktigt bra i min livsstil och hur jag är som person. Spontana och impulsiva strömmar av känslor, beslut och omgivningar.

Jag ska förresten tatuera mig imorgon! Carpe Diem på underarmen, då kan jag alltid påminnas av mina vägledande ord genom hela livet. Så jag är nöjd och säker!

Jag har slutat skolan nu, och väntar bara på att få träffa mina underbara vänner som kommer att förgylla min dag/kväll :) Det blir att gå på stan sen kaffesnack. Kan det bli mycket bättre? :) Nepp. Idag och imorgon gäller det att ta vara på allt! Verkligen allting. jag ska vara fullt medveten varje minut, sekund. Öron, Ögon, Mun och Tankar. Jag kommer att sakna er :(

Och imorgon kommer Simon hem!!!!!!!!!!!! (vad får er att tro att jag är lycklig?) Saknaden kan äntligen lägga sig ett tag.


Kommentarer
Postat av: e

din tatuering blev jättebra! :D såg den iofs bara med plast över, men jag antar att den är snygg utan plast också :) :)

2009-08-27 @ 15:45:28
Postat av: Lorentina

Hihi, tack Emsipemsi!

2009-08-28 @ 09:40:02
Postat av: Miiia-Maria :)

Du är en fin vän!

2009-08-28 @ 19:03:44
URL: http://ccitroner.blogg.se/
Postat av: Lorentina

Du med Maria! <3

2009-08-30 @ 14:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0