16/8 - Strukturerande

Det är plågsamt att behöva säga hejdå till dig igen. Efter så underbara dagar tillsammans, efter så lärorika timmar tillsammans. Efter så mycket kärlek, så är det svårt att låta dig gå igen. Men snart, snart kommer du hem igen. Jag längtar redan, och jag saknar redan. Två veckor..


Nu har vi funnit de finaste förlovningsringarna.
Jag ska hämta ut dem nu i veckan.



Ajuste.. Vi har tillslut nått målet.. Skolstarten.. Är jag redo? Nja, inte direkt.

Sen blir det fest på tisdag! Är jag redo? KLART.

Jag hoppas innerligt att detta blir en bra vecka. Jag önskar att den går fort och smärtfritt. Bara leva, ha kul och NJUTA. Sista sommarlovet. Måste lova mig själv att ta vara på det sista nu.


Kommentarer
Postat av: jogi

Har ni förlovat er????=O=O

2009-08-17 @ 16:09:19
URL: http://jogi
Postat av: Lorentina

Inte än, men när han kommer hem :)<3

2009-08-19 @ 09:18:24
Postat av: Jogi

GUUUUUUUD VAD KUUUL!!!!! GRATTIS!=D Sheit vad gla jag blev nu! Sånt får mig verkligen på toppenhumör!!=D=D

2009-08-20 @ 15:14:04
URL: http://jogiboy.blogg.se/
Postat av: lorentina

Naw, söta du! Tack!

2009-08-22 @ 09:12:28
Postat av: Lisen

Gud vad underbart :D Är man alltid lika kär så vet man att man har hittat rätt. Ni är så fina tillsammans. :)

2009-09-01 @ 23:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0