12/8 - Guldfynd

Ibland älskar jag att bära på en hemlighet!

Jag har varit med familjen ute i Hablingbo hos min mommo och moffa. Det var prat, skratt och relax. Som alltid, och det är det bästa med att vara där. Det är bäst att vända sig till mommo, min förebild.
   Fick förresten ett par jätteläckra högklackade skor (liknar dina Ragnhild, så jag är lycklig!), sen fick jag en cool grön klänning som jag tänkte ge bort till Jorunn eller någon annan. Men det känns verkligen som en Jorunn-klänning. Sen fick jag en snyggsnyggsnygg solhatt, basker och två kjolar! Lyckliga jag!

Imorgon 19.50 kan mitt halva jag äntligen bli hel igen. Jag längtar så mycket så att jag nästan spricker.

SimonSimonSimonSimonSimonSimonSimonSimonSimonSimonSimonSimonSimon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0