11/8 - Soliga dar

Jag är så lycklig lycklig lycklig!

Nu är det endast två dagar kvar tills jag träffar honom som gör allt vackrare i mina ögon. Snart får jag kyssa honom som bär leendet som syns i mina drömmar. Snart får jag omfamna honom som har den ljuvligaste doft som satt sina spår i mitt luktsinne. Snart får jag prata med honom som kan hålla de vackraste dialogerna jag vet. Så snart, så snart är jag tillsammans med honom med stort H.

Och om nästan 2 timmar ska jag träffa mina underbara tjejer. Det blir picknick, skogspromenader och fotografering. Jag är så lycklig att jag lever och att jag får uppleva sånt här!

Trots molnen på himlen idag så är det strålande sol. För mig är det soligare än någonsin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0