6/11 - Ord på O

LYCKLIG men TRÖTT.

Jag var så glad i morse när jag vaknade vid 7 istället för halv 6. Jag hade sovmorgon en lektion, italienskan. Så skönt!
Så jag satte mig på bussen 7.45 och kom fram till stan vid 9. När jag skulle gå till historian, lite halvt stressad så är det mörkt. Tomt. Ökentussar överallt. Vi hade ingen jävla lektion. fan. Blä. Blaj. Fackamacka.

Men jag fann ju massa NV-folk att hänga med. Tur va :) Men jag sitter mest och osocialar mig vid datorn som ni förstår. Höhö.



Det var grey's igår! Förresten så skrev jag fel i tisdagens inlägg, jag trodde det var den kvällen. Men med en ENORM besvikelse fick jag reda på den hemska sanningen av mamma, så gick jag och la mig på sängen och tjurade ett tag.

Men IGÅR. IGÅR VAR DET! ....nu när jag läser igenom det här så känner jag mig plötsligt lite patetisk.. Åh... Men jag blir ganska lycklig av att se på Grey's..  Jag tror jag lämnar verkligheten ett tag, det är ganska härligt. men gud, det låter ju som en drog. Mjo, det är nog min drog. Undrar om man kan bli lycklig av det, eller om det, som med droger skapar kemiska reaktioner, oäkta känslor. Eh, aa, jag skall nog fundera på det en annan gång.

Peace out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0