4/11 - Lorentinas värld

Det är tuffa, MEN glada tider i Lorentinas värld. Hon sitter vid datorna, rullar lite på stolen, vrider sig lite bekymrat och muttrar tyst för sig själv att hon har en fruktansvärd träningsvärk i kroppen. Särskillt i rumpan. Med trötta ögon stirrar hon blint in i skärmen. Hennes ögonlock är tunga och bilden hon ser framför sig har en mörk skugga hängandes som en gardin från toppen. Hon gnuggar sig i ögonen som ett litet trött barn med schampoo i ena ögat. Maskaran smular sig och faller ned som en grå linje under hennes ögon. Inne på ett word-dokument blinkar den raka obestämda linjen på nya ettor och nollor som skall omvandlas till ord. Den blinkar och blinkar och blinkar.......

ÄH, naj niu orka ja faktiskt int meir!

Fram till det positiva!
Jag är hemma i Mästerby! Jag är ledig imorgon, vilket innebär SOVMORGON! Jag har all tid i världen på mig att plugga! OCH DET ÄR GREY'S ANATOMY IKVÄLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! OWIIOWIIOWIIIOOOO!!

Kommentarer
Postat av: emma

jag har fortfarande inte hunnit börja se på grey's anatomy, men jag ska snart någon gång.. ;) ett stooort framsteg är iaf att jag spelade in ett program för två veckor sen! (inte för at jag sett det ännu, men..) :P

2008-11-05 @ 15:17:56
Postat av: lorr

men hahha! du det är ikväll! jag trodde fel! :D

2008-11-05 @ 16:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0