29/5 - guldmynt

Jag känner stor glädje inom mig som bara växter och växer allt större efter händelse efter skratt. Och det känns så underbart lätt att äntligen vara ute ur den enorma plugg-vågen som hela tiden hade sin uppgift att dränka mig. Men nu, nu är det helt vindstilla och solen skiner med värme som aldrig förr. Sommarlovet är äntligen på gång.

Dagen började lite kaotiskt efter att ha försovit mig en timme. Jag tror det beror på att jag pluggade ända in på natten nättras, så jag var riktigt trött och hörde visst inte min alarmklocka som ringer med hård metal. Så kan det gå! Men jag kom ändå upp med ett leende på läpparna, inget skulle få förstöra min dag :)

Efter att ha läst ut min bok i natt och skrivit klart min historia-uppsats idag känner jag mig stolt över mig själv! Dels känner jag stolt över mig själv för att jag tog dagen så bra, trots min dåliga start!

När jag kom hem förut hade jag fått ett brev från Widegrens (mitt sommarjobb) där jag fick reda på mitt schema i sommar. Jag får jobba tre dagar i veckan alla veckorna! Det betyder att jag får runt 10,000!!! Förstå! Jag uppskattar det väldigt högt, eftersom jag jobbade en vecka förra året och tjänade 3000, så det är en enorm skillnad! Så nu har jag råd med min systemkamera plus Grekland-resan plus saker jag kan unna mig själv! JIPPI!!!! :D



Sen har jag tatuerat mig! I söndags! Jag är jättenöjd och blir glad så fort jag ser den. Om det gjorde ont? Alltså, jag har varit med om skönare.. Men det glömde man så fort man kom ut därifrån med sin egen skissade tatuering på axeln :D

Kommentarer
Postat av: emma

vad fint du har gjort på din blogg! :)

sommarjobbet! så kuuul att vi kommer tjäna så mycket! :D mohaa vad jag inte hade tänkt mej det :P

2008-05-30 @ 19:45:31
Postat av: r

idag mötte vi äntligen morötterna igen :)

2008-06-16 @ 14:00:54
Postat av: emma

LORENTINA!!! vet du hur många gånger jag gått in på den här sidan och sett att det aldrig finns något nytt att läsa? :P SkriiV NU! :D:D:D <3

2008-09-03 @ 18:50:49
Postat av: Martini

Håller med Emma ;) Nu är du länkad på min blogg också.

2008-09-21 @ 16:32:14
URL: http://wanillatini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0