4/3 - Gula känslor

Solen skiner!
Jag är lycklig så in i norden, och det är sant. Mycket sant. Det är härligt väder och om två dagar åker vi till Sthlm och ser Mando Diao!

Det finns glada miner överallt. Det är nyttigt med sol antagligen. Alla färger blir mer färgstarkta och kontrasta. Människor tar på de fräsha kläderna igen, blommor, färger, ränder, prickar, allt! Färg färg färg, blå, gul, röd, grön, lila! I'm in love. Så idag kändes det som ett bra tillfälle att ha min gula rutiga klänning! Åhhej jag vill ha sommar! 

Vårkänsla så det sprudlar om det! 


Förresten hade jag och Simon varit tillsammans i precis ett halv år i söndags :)



image39



Kommentarer
Postat av: Mikaela

GRATTIS:D Asså, tiden går så fort! de känns inte som ni redan varit tillsammans i ett halv år:)

2008-03-04 @ 16:37:53
Postat av: Li

häftigt att ni varit tillsammans så länge :)
ha det så kul i stockholm förresten!

2008-03-05 @ 13:15:29
URL: http://liberglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0