27/3 - special feeling

Det är en vacker dag. Men den räcker inte till. Jag vill ha mer, mer än vacker yta, jag vill ha en viss känsla. Jag vet hur den skall kännas, och vet vad jag saknar. Jag lyckas bara inte fånga den. Mitt inre är tomt, magen, bröstet. Armar, ben och huvud är utom mål. Utan uppgift. Mitt sinne bär på slöa tankar som går runt i cirklar och cirklar. Inga svar blir funna med tiden som jag lägger energi på. Men hjärtat vet och vill, men utan resten är det omöjligt att få det att gå igenom. Det krävs att alla vet om det som är värt att kämpa för.


Smiles in the sunshine and tears in the rain
Still take me back where my memories remain
Flickering embers grow higher and higher
As they carry me back to the Mull of Kintyre



image41



Kommentarer
Postat av: Anna

Gud villken fin bild :)

2008-03-27 @ 20:39:52
Postat av: e.

jaa, jättefin bild! (:

2008-03-29 @ 11:35:54
Postat av: lorr

en bild som jag hittade på internet. Ganska mysig :)

2008-03-29 @ 19:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0