16/3 - fight from the inside

Dagar är inte så lätta som man önskar att de vore. Och det tar på ens energi. Jag är helt slut. Helgen har varit förjävlig rättare sagt. Jag har drunknat i plugg. Och jag har inte fått träffat några solstrålar (tjejerna) och ingen Simon.
Plus att jag har stäckt högra skulderbladet när jag gjorde armhävningar.. Jag hoppas att det går över tills imorgon, till kickboxningen. Hade varit skönt att få gå dit utan någon börda.

Jag hatar matte. Jag försöker så himla mycket, men inget får man tillbaka. Jag vet inte hur många tårar som har trillat ner från min kind ner i matteboken. Jag hatar matte.

Simon, du skall veta att du är en sån fin person. Allt det du sa igår, det var så fint. Tack. Jag behövde det verkligen. Jag tror att du och jag har paserat ännu en milstolpe. Du och jag växer ihop mer och mer för varje dag. Du och jag kan ta vara på situationer, känslor och stunder bättre och bättre. Du och jag förstår varandra och förstår våran relation. Det är lätt för oss att undvika felstegen helt enkelt.


Jag vill hitta på något med mina flickor snarast! Det händer inte så ofta nu för tiden. Även om vi träffar varandra i skolan nästan varje dag, så räcker det inte till.

Så ett föslag är att vi gör Torsdagen till VÅR! Eller vad säger ni?



image40


Take care,
Lorentina

Kommentarer
Postat av: Mosta!!!

Hej gums! Jag vet precis va du menar med matten. Jag förstår dig, jag har oxå gråtit i matteboken, oxå i klassrum å de e hämskt! jag vet. Jag har gått igenom de som du gör. Men du är starkare än jag, vet du varför... Du ger inte upp som jag. DU vet bättre. *jag å mina stavfel... =P *
I

2008-03-17 @ 22:27:33
Postat av: emma

jaaaag vill på torsdag! :D fast jag är inte säker på att ragnhld kan då... "/ men jag villl iaf :P :D

2008-03-18 @ 10:03:15
Postat av: Li

kämpa på med matten vännen! jag vet hur jävligt det är..

2008-03-18 @ 14:26:18
URL: http://liberglund.blogg.se
Postat av: lorr

tack

2008-03-18 @ 14:42:35
Postat av: lorr

Åh tack!!

2008-03-18 @ 14:43:12
Postat av: ragnhild

jag tycker att söndag är våran dag! då vill jaag :):)

2008-03-21 @ 19:34:31
Postat av: Li

glad påsk i efterskott! :)

2008-03-25 @ 19:30:27
URL: http://liberglund.blogg.se
Postat av: Ragsipags

Loretnina Lorenitna Lorenitna. lorren kinte knorren menkorven, lysssna på det här. Du har så fiiina kläder så jag vet inte vad jag ska ta mig till. Allt började för tio år sedan en mörk kväll då vi möttes för första gången. Din tröja var så snyyg och min var så fuuul. Och nu är din tröja ännun nsygg och inte min... OMG, du är typ min modeförebild bara så du vet. Jag dör om int ejag får låna din balonklänning. snälla rara du.. du är så coool, jag avgudar dig!!!!! ååååååH

2008-03-26 @ 14:04:11
Postat av: klalle med c

dn stil är såå cool.. ska vi bli kompisar?

2008-03-26 @ 14:06:12
Postat av: emspems

calle, jag är lorrens kompis!! :D (L)
jo, men för att komma till saken, lorren du veeet att du är jääättesnygg i dina kläder! helt fantastiskt, jag måååste få låna dina röda jeans någon gång! :D du måste ge mej lite av din inspiration som du verkar ha fullt av! tuff tuff tuff tuufff!!! :D:D:D thank you for being you!! :D jag diggar dej! wihooo! (och jag funderar över din kjol som ligger hos mej, jag tror jag ska använda den lite till ;D )

2008-03-26 @ 14:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0