22/1 - livet leker trots allt

Ja, vad skulle bli bättre om jag grävde ner mig i mitt usla prov? (Okej, såhär är det. Jag är jättekass på matte, och kan verkligen inte förmå mig att få GODKÄNT på min lärares prov)
I alla fall hade jag matte-prov idag, och jag trodde att det skulle gå väl, liksom jag hade ju pluggat intensivt i flera veckor, så vad trodde inte jag då. Men allt är ju som vanligt förjäves.. Så det blir väl ännu en IG-varning hemskickad.. Hoppas att han ser hur mycket jag kämpar för att uppnå Godkännivå!

Men nu skall jag lämna det PÅRIKTIGT :)

Förutom det där är livet bättre än någonsin. Jag är lycklig. Jag älskar att kunna medge att man faktiskt är LYCKLIG. Vad hade jag för liv för några år sen? Inget av det jag har nu.. haha konstig tanke :)
Men man var ju ett litet barn.. Man hade ju inte sånt som man blir lycklig av nu när man är äldre. Utan.. Då lekte man med livet. Fast det gör man ju med, men jag menar bokstavligttalat. Verkligen LEKTE. Gud va roligt man hade varje dag som barn :) Då gjorde man ju det bästa av dagen. Nu när jag blir äldre, känner jag, kan man glömma bort att göra det.   




image37
Jag tappar andan när jag tänker på dig





Kommentarer
Postat av: Li

lorentina, det är lugnt! vad gör det om 100 år att det gick mindre bra på ett prov? dessutom var det jävligt nära G.. Och vet du? det finns viktigare saker än matte här i världen! Jag lovar att du fixar g på nästa! :) vi ses i morgon, puss på dig

2008-01-23 @ 19:50:03
URL: http://liberglund.blogg.se
Postat av: frida

rätt instälning lorr! Gud vad jag önskar att jag kunde vara mer som dej ibland.. Snart är det dags för mando:D längtar!

2008-01-28 @ 15:14:54
URL: http://fiiva.blogg.se
Postat av: lorr

Ja, snart snart snart! Det skall bli så himla roligt! :D

2008-01-29 @ 19:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0