11/1 - stela tankar

Jag har inte varit så aktiv på ett tag. Förlåt för det! Men det går periodvis :) Jag har väl inte haft så mycket inspiration på senaste. Eller egentligen, jag är ju kär! Jag har egentligen hur mycket som helst i mig om Simon som bara vill bubbla ur mig. Men det hade varit lite enformigt att bara skriva hur underbar han är. Nä, ni vill ju ha intressanta grejer antar jag :)

Det har varit en vanlig vecka för mig, med massor av humörsvängningar, glad-ledsen-deppig-lycklig och så vidare. Men sån är ju jag! En känslo-människa. Jag tänker faktiskt mycket på hur jag är som människa, hoppas att jag inte är ego på något sätt, men jag menar det kan ju vara bra och veta hur man är och vem man är. Jag har kommit fram till att jag är en komplicerad person. Man kanske inte riktigt vet var man har mig ibland. För när känslor väller över mig, så är det mycket och många olika. Konstigt egentligen.
Jag styrs nästan bara av mitt hjärta, hur jag känner  för saker och ting. Det är bara det som spelar roll för mig verkar det som, det kan nog inte vara så nyttigt alla gånger tror jag.
Typ, jag kan inte diskutera saker, för jag säger bara hur jag känner för det, och då har jag istället ingen fakta. Baha! Så jag håller mig helst undan för sånt.  

Men hej vilken egotrippad blogg det blev iallafall! Nej slut pratat om mig :)



I mars skall vi än en gång åka till Sthlm på konsert med MANDO DIAO!!! Helt jätteroligt! TOK! :D Jag är så glad att få komma iväg nu igen med tjejerna. Vi har ju alltid så kul också, och vi vill ju samma saker; UT OCH UPPTÄCKA VÄRLDEN UTANFÖR GOTLAND! :) Ja, världen är mer än en ö, tack och lov. 

Appropå det, så längtar jag jättemycket efter sommaren. Då har man ju hur mycket tid som helst att få chansen att komma härifrån. Jag längtar efter husvagnen :) Fast detta år måste vi nog skaffa oss en större hursvagn, eftersom ett extra liv kommer i juni :) Plus att Simon finns i livet nu! Hahha det där lät konstigt, men ni förstår :)

TJII  jag blir helt kär i tanken på en sommar med husvagnen på öland och  det bästa är att simon finns där med mig <3

 

Kommentarer
Postat av: Li

gud vad du är bra på att formulera dig lorentina! alltid lika roligt att ta del av dina tankar :) ha en bra helg! puss och kram

2008-01-11 @ 15:02:42
URL: http://liberglund.blogg.se
Postat av: lorr

Åh tack vännen! Roligt att du tycker det!!

2008-01-11 @ 18:21:29
Postat av: emma

ja, mando igen! det är ju liksom inte så att vi redan sett dom några gårnger. (A) men det är dom värda! (att vi är där alltså..) ;) möhöö..
du är bra lorren!

2008-01-12 @ 14:02:16
Postat av: lorr

Ja, det är dom, och framför allt är väl vi värda det? xD DU är bra emma!

2008-01-12 @ 15:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0