28/2 - Solsken

Åh hu vad jag är sjuk. Lider av en plågsam förkylning. Men aja, det hindar inte mig från att göra en dag till en bra dag!
Så idag har jag varit ute på två promenader i förmiddags och en cykeltur med Alexandra.
Det var hur mysigt och skönt som helst. Man känner den friska vårluften möta ansiktet och solensstålar värmer hela kroppen. Helt underbart.

Jag tittade även till platsen där jag och mina flickor grävde ner The box i höstas. Det såg väldigt lovande ut. :)




Du är den finaste jag vet. Du är finare än det solsken jag möter. Du är finare än den skönaste vårdag och den härligaste sommardag. Du är finare än musiken som strömmar i mina öron. Du är finare än tanken på att springa genom en skön sommaräng. Du är finare än allt jag älskar. Det betyder att jag skulle kunna ge upp det, för att kunna få vara med dig. Bara för att få känna den känslan som jag bara får av dig. Bara få känna den värmen och kärleken.
Du betyder så mycket för mig och jag hoppas att det vi har varar för alltid.


image38


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0